Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Sprallig, haha.

Hallå :)
Vaknade med svullet öga imorse, seriöst jag hatar det!
Blir så för mig ibland, det blir svullet, varar och svider..
Kan ju knappt öppna ögat, så drygt.. Ser inte så värst bra ut heller, haha!
Aja, spolade ögat i ungefär en kvart i typ iskallt vatten, så då fick jag huvevärk med.
Men iallafall så gick jag till skolan endå, eftersom det vart lite bättre med vattnet.

Har varit lite jobbig idag känner jag,  kan inte sitta still eller vara tyst ;)
Men japp, så kan det vara ibland..
Jag har iallafall lugnat ner mig nu och har precis ätit en macka :)
Pontus och jag skulle hitta på något att baka, men precis när jag hittade något
så orkar inte han baka längre, vart jag förvånad eller? - nej haha.

Ska väl kanske ut och jogga med Linn idag,
om inte hon skulle färga håret? Måste göra det jag också känner jag,
men det blir väl sen någon gång, när jag orkar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0