Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Snö, snö och ännu mera snö..

Fyfan vad det har snöat sen igår kväll alltså!
Hur mycket snö som helst här i Älvkarleby, sen vet jag inte hur det är i Bergby?

Aja, tog bussen till stan igår vid 15.00,
sen åkte jag, adam, rickard och matte ut hit.
Gjorde inte så mycket, vi gick ut någon timme i snövädret,
hahaha, dåligt blöt man var då, såg ju knappt något heller, men men :)
lite roligt endå, haha ;D
sen så vart det inte så mycket, sov vid halv två ungefär.

idag har jag bara varit hemma, träffat isabelle och andreas med,
var ett bra tag sen, sen så har jag varit till konsum två svängar,
ocn nu kommer väl adam och mattias om ett tag tror jag :)

ha det bra!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0