Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


My life be like..

Åh, fyfan vad kallt det är ute!
Var ute och gick med Pontus och Hampus för ett tag sen,
känner mig fortfarande typ iskall.
Men har humöret uppe och är riktigt glad ;) För nu är det ju så att...

I M O R G O N  Ä R  J A G  F Ö R M O D L I G E N  B L O N D  I GE N !  :D :D 


Jag känner att det är mycket bättre med blondt,
och jag saknar mitt gamla hår, även om jag inte kan få tillbaka det
så kan jag ju endå bli blond så är jag på rätt väg iallafall :)

Sen får vi hoppas på att Linn har tid imorgon, men det ska hon försöka ordna.
Annars så blir det väl dagen efter eller något,
men ja jag blir iallafall blond någon gång nu snart,
åker till norrsundet och köper blekning imorgon, dom har ju inget på ica längre -.-

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0