Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Mm.

Jag hatar att vara torr om läpparna, det är något som är säkert!
Har varit det ett bra tag nu, lite små segt.

Jag har nyss legat i sängen och kollat på film,
Walk the line, älskar verkligen den filmen! :D Kolla på den, ni ångrar er inte.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och har tråkigt..
Fryser gör jag också, så kallt i mitt rum,
eftersom jag har dörren stängd hela tiden så värmen kommer liksom inte in här..

Jahapp, inte har jag något att skriva om heller.
Tänkte bara slänga in något inlägg för att visa att jag lever, haha :)
Ska väl sova om någon timme eller så, kanske kommer någon uppdt. innan,
men det märker ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0