Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


mätt

som satan är jag, har nyss ätit hamburgare med pommes ;)
gott ja, men åt lite för mycket..
skolan idag iallafall, tråkigt som vanligt.
och imorgon har jag teori prov i idrott >.< så måste läsa på pappret så jag kan det! :D
 
men nu ska ni vara snälla och bli medlem! :)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=151450

samla poäng geom att logga in, vara aktiv på sidor, svara på frågor osv..

samla 400 poäng så får du presentkort på kicks på 150 kr, och 600 poäng så får du 225 kr.

det är gratis att bli medlem och om du värvar folk så får du mer poäng

du får 50 direkt när du blir medlem! :)
och när du blir medlem på den där länken får jag mer poäng, eftersom det är en "värvnings" länk :)
SEN ÄR DET SAMMA SAK HÄR, bara att man får presentkort på hm och gina tricot ;)
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107287

puss ni är bäst om ni gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0