Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Make my day..

Ja, det jag skrev i mitt förra inlägg om söndagar är så damn true!
Idag har det varit en seg dag...
Duschade vid 2 tiden, gjorde mig iordning (onödigt), och satt mig här.
Har faktiskt suttit här hela dagen, om man inte räknar bort tiden
då jag var ute med hundarna, och åt.
Riktigt gott var det iallafall, pommes frites, kött och bearnässås (stavning?) haha..

Tänkte åka in till syrran idag, men nej.
Och sen tänkte jag på att åka till mamma i Älvkarleby,
men kom ju också på då att isåfall måste jag ta 06.25 bussen därifrån,
sen byta buss i Skutskär, sen ta 07.20 bussen ut till Bergby.
Så det orkar jag faktiskt inte,  är ju van att ha ca 2 minuter gåväg till skolan :)

Nu ska jag kika på tv tror jag, om den vill funka som den ska,
man vet aldrig med min tv på rummet, det beror på, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0