Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


lördag.

ett väldigt stort tack till hannah som fixade min blogg :)
vart riktigt nöjd ska du veta <3

åkte som sagt till hamrånge igår kväll,
gick direkt till kimberly, vi var lite folk där.
kollade på idol, och sånt där =)
stack hem till emma älskling en sväng också :)
sen så vart det 22.45 hem,
satt vid datorn och sånt, sen så soov jag.

gick upp vid kvart i 8, åkte till ockelbo..
men nej, där var det inte en människa? låst och mörkt.
sen så fick vi veta att vi skulle vara i bergby?
fast ingen hade sagt något om det, och vi hade ju tid i ockelbo satt..

har lagt in sakerna från mitt gamla minneskort
på datorn med, lite små roligt att kolla på alla bilder :)

var lite snälla nu och hjälp mig:
http://www.gratismode.se/?c=4422

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0