Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Japp

Hm, vad ska man göra idag då?
jag har faktiskt ingen aning, vill ju på Brynäs - Frölunda,
så funderade ett tag på att att åka in, men vart inte så till slut..
är så trött så, känner att jag inte orkar med det :)
men det skulle varit lite nice endå.

Ska strax åka iväg till ica med pappa, handla lite.
och sen äta kycklingsallad, så jävla gott! ;)

Dagens:
Kläder: just nu så är det mysbyxor, linne, tjocktröja
Smink: inget alls nu
Frisyr: både luggen och håret är uppsatt
Låt: beyoncé - if I were a boy, fortfarande ;D
Vill: ha ny mobil, kamera, kycklingsallad
Borde: ingenting! :D
Mat: en och en halv macka, två klunkar te typ
Köp: ingenting, men ska snart till ica, så blir väl nånting säkert
Humör: rätt så bra
Roligaste: heeeeeelg
Tråkigaste: vet inte vad jag ska göra ikväll

ciao

var lite snälla nu och hjälp mig:
http://www.gratismode.se/?c=4422

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0