Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Jaha..

Dålig på det här med rubriker hörrni..

vart som sagt hemma ikväll,
har hunnit med en del inlägg bara nu under dagen,
har varit duktig med det tycker jag :)

har suttit här, precis hela tiden!
skit kul! :D NOT >_<
har bara kollat runt, lyssnat på musik och så hela tiden..
börjar bli lite uttråkande, haha.
spelade ett spel med, som jag först inte fattade ett skit av,
men sen så :) lite små läskigt jaaa.
iallafall om man inte har en lampa alls tänd och hög volym,
som då jag hade, visste ju inte vad som skulle hända riktigt men ja..
det kom lite skrik då och då, haha! ;)

ni kan ju prova själv, spelet hittar när här.
men nu ska jag ner och äta något med bror,
sen så får vi se vad jag hittar på för något.
sätter väl på en film, eller så sitter jag kvar här.
hm, svårt val endå.. fast njae, blir nog film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0