Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


I stand by you.

Har varit en riktigt skön söndag lär jag säga,
även om jag brukar hata dom riktigt mycket, haha :)
Har kollat på Stomp the yard, en jävligt bra film, den ska ni se tycker jag ;D
Så hade jag tänkt sätta på en annan film, men så ville Pontus ut och gå.
Så ja, vi gick ut, men utanför så vände vi igen, alldeles för kallt!

Också ringde bästa Carro för någon minut sen,
haha alltså, jag skratta så jag fick ont i magen när jag fick höra en grej.
Fortsatte även skratta när vi hade lagt på :D
Börjar faktiskt skratta nu när jag tänker på det, haha :'D
Alltså, det där och en annan sak kommer jag fan aldrig glömma!

Nu ska jag nog ta och sätta på en till film,
sen så ringer Carro om en stund igen :)
Älskar dig gumman!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0