Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Hemma en lördag?

Ja, nu sitter jag här igen..
ångrar nu att jag inte åkte på hockeyn, det skulle ha varit bra m y c k e t roligare.

Gjorde ordningn kycklingsallad, riktigt great!
eftersom jag är så duktig ;)
sen så gick adam och jag med hundarna, tog en sväng till kiosken.
handlade lite, sen så gick vi hem igen..

blir nog en hemma sittar kväll ikväll, har ju inget annat för mig så?
sitter fortfarande i typ "myskläder", har inte orkat gjort mig iordning eller något.
inte kommer jag orka det heller, så ja, blir hemma ikväll :)

och  hörrni, har man fastnat för en låt så har man..



var lite snälla nu och hjälp mig:
http://www.gratismode.se/?c=4422

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0