Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


fredag/lördag morgon

vart en lugn dag idag.. men skönt ibland det med :)
åkte först till stan med pontus, kollade runt och sådär,
nya streetwear butiken var ju inte världens bästa iaf, haha..
sen så vart det en glass på donken såklart.

när vi kom hem så kollade jag Idol och så,
sen fick mikkis och malin fixa med mitt hår och sånt där, duktiga är dom! :)
ska nog ta och skaffa en Volym Master hade jag tänkt, den funkar ju riktigt bra.

sen vid halv ett gick jag in till adam, pratade lite, sen somnade jag..
med kläder och allt på, inte vaknar jag när han försöker väcka mig heller, haha.
har duschat och så nu, får se vad som händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0