Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


fredag

hallå!
skolan idag som vanligt till 14.40 ungefär,
dom tre sista timmarna satt jag med matte provet, A delen och sen B delen,
plus ett annat papper för att få mer poäng till provet, var nog bara jag som gjorde det sista?
iallafall så är det bara bättre, eftersom jag inte gjorde så bra ifrån mig på B delen.
men ett G får jag nog iallafall, känner det på mig, VG kanske tillochmed?
man kan ju hoppas på det iallafall :)

ska fixa lite nu, sen tar jag antagligen 19.45 bussen till emma,
ska hjälpa henne att  möblera och sånt i hennes rum,
hinner säkert med annat roligt med :)

imorgon åker jag till ockelbo, för ska vara vid tandläkaren vid 09.00..
så upp tidigt på en lördag, usch..
men men, ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: hannah

ja du får den´för du är så söt ;) men. vad vill du ha för färger osv för det kan ja ändra? :)

2008-11-15 @ 09:44:50
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0