Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


:)

dagen börjades med skolan, men hade ingen lektion före kl 10.50
eftersom vi hade internprao och jag och linn hade inget att göra,
skulle ju ha 2orna i idrott, men kom ju inte in satt..
låg i café hela morgonen, sen så slutade jag vid 2.
riktig skön dag lär jag ju säga :)
när jag kom hem satt jag mig framför tvn och kollade på döds motorväg,
eller vad den heter, kommer inte ihåg riktigt.
men det funkade att kolla på..

sen efter det har jag bara städat och fixat i mitt rum all day looong!
har fixat boxern med, så nu funkar tvn på mitt rum :)
så sitter och kolla på medium nu,
och sen så ska adam och jag ta en varsin hund och gå ut en sväng.

sen ska jag duscha, kolla på tv och sooova!
härligt med helg imorgon!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0