Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


.

fick omdömmena idag innan vi slutade,
såg väl rätt så bra ut, kunde ju ha varit bättre..
sen förstår jag inte hur vissa lärare tänker, helt sjuk.

aja, skönt med fredag iallafall!
ska ta bussen till stan vid 19.45 ikväll,
ska träffa carro, sen så drar vi vidare till lilla bergby
och hittar antagligen på något roligt, like always :)

sitter och lyssnar på almost lover nu, och funderar vad jag ska göra..
måste ta reda på kläder och sånt på rummet med innan carro kommer :D
så jag avslutar med en lista :)

Kläder: tights, tunika, svart tjocktröja.
Smink: foundation, puder, mascara, eyeliner och lite rouge
Frisyr: snelugg idag faktiskt, sen bara utsläppt
Bild: en bild som visar att jag saknar sommaren!

  klicka på den för att ser större

Låt: a fine frenzy - almost lover
Vill: att carro ska komma
Borde: ta reda på kläderna i mitt rum
Mat: hårdmacka i skolan, oboy och macka hemma
Köp: inget alls
Humör: rätt så bra ;D
Roligaste: älskling kommer ikväll<3
Tråkigaste: att jag knappt fick g i matte, jag som trodde att jag låg bäst till där? :s

berit ringde nu mendans jag hållde på med den där listan,
och det vart tydligen ändrat, så att carro kommer med henne ikväll..
hon slutar väl runt 20.30, och om hon har otur 22,30, så ja..
jag får hoppas på det bästa!  (20.30 alltså)
annars tycker jag bra synd om carro också,
om hon får sitta på hennes jobb 2 timmar!

nu ska jag kila ner och prata med min bror,
pusshej!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0