Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


..det fanns en tid

har ju inget alls att skriva om satt, blir lite allt möjligt.

vaknade av emmas sms  vid 5 över 8 idag, hade ungefär 20 minuter på mig
innan jag började, härligt..  not!
slutade vid 15.00 iallafall, sen idag har jag bara varit hemma :)

adam och jag var ut en sväng med hundarna,
pappas brors 2 hundar som vi ska ha här tills på måndag,
eftersom dom är i USA.
men ja, som sagt så har jag inget att skriva om så det blir en dagens:

Dagens humör: skapligt bra
Dagens borde: plugga lite tills matteprovet kanske
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: tights, t-shirt och kofta
Dagens planer: soooova alldeles strax
Dagens vill ha: slutet på december, ny mobil
Dagens längtan: slutet av december
Dagens beroende: musik, datorn
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens person:  adam östergren
Dagens kommentar: många
Dagens händelse: jag vet inte riktigt
Dagens låt: beyoncé - if I were a boy
Dagens vän: linn stolt
Dagens onyttiga: inget alls
Dagens dryck:
vatten
Dagens bästa: ingenting
Dagens sämsta: inget alls
Dagens lunch: chickenbits och ris, sallad
Dagens sötaste: adam östergren haha

godnatt!
bli medlem är ni snäll:
www.gratismode.se/?c=4422

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0