Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


coldplay<3

skolan idag också, som alla andra dagar..
åkte först till norrsundet, där vi har idrott varrannan torsdag,
men jag gjorde ju provet idag, och jag tror faktiskt det gick ganska bra,
får se resultat på tisdag :)
gjorde ju omprov i so med veckan föra lovet, och jag gick från 11 poäng till 22!
vilket gör att jag blir godkänd ;) tack för det, verkligen!
sen så var det för det mesta lugna lektioner idag, engelska, svenska, sen sve/eng..
sen så lyssnade vi på någon tjej som pratade om gästrikland i världen,
eller något sånt, någon tävling var det iallafall..  inte intreserad iallafall :)
sen så gick jag hem..

och jag städade rummet, hur duktig får man bli?
och jag lovar att det verkligen behövdes!
sen så lagade jag mat med :)
och nu är jag klar med allt, så får se vad jag ska göra..

och ni!
imorgon kommer antagligen carro också, jag saknar dig gumman!
ska bli roligt att träffas igen, så är riktigt glad :D :D


btw, glöm inte att bli medlem på det jag skrev om i ett tidigare inlägg:
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=151450

ciao!

             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0