Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Blekning pågår! :D

Jaaaaaaa :D  
Eftersom ingen kunde bleka håret på mig, så fick jag helt enkel göra det själv.
Men det var inte så svårt som jag trodde :)
Efter första flaskan vart håret typ gult med oranga (?) slingor,
torkade det inte riktigt eftersom håret inte ska vara torrt när man färgar,
så hade jag i andra flaskan, så jag tror nog det kommer bli bra endå.
Det mesta gula kommer nog inte synas, och inte det som är orange heller tror jag :)
Eller, jag hoppas på det iallfall.. Nu är det ungefär 50 minuter kvar tills det ska sköljas ur.

Skriver väl antagligen sen och berättar hur det vart,
och bild kommer ni att få se imorgon :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0