Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


beyoncé - if I were a boy <3

mja..
alarmet ringde vid halv 7 i morse, och jag kom upp med :)
första gången på länge jag inte behöver stressa!
har bestämt mig för att det ska bli så imorgon med ;)

hade 2 so lektioner på rad idag, sen så engelska, sen sve/eng
och sen så sista timmarna matte/no.. men vart bara no för min del,
måste ju göra klart den där stencilen någon gång ;D
och har förresten matteprov på fredag,
tror nog att det kommer gå bättre den här gången än förra, hoppas på det iallafall.
men geometri är något jag förstår, och decimaler däremot, det fattade jag noll av.
därför jag inte klarade förra provet..

men men, slutade vid 14.50 så gick jag hem, satt här ett tag,
sen gick jag ut en sväng med pontus och hampus,
sen så åt jag och satt mig här igen..
har hunnit med att kolla på en film med pontus och hampus också,
bad boys 2, rätt så bra film :)

nu ska jag ta och duscha, sen sova eller något liknande :)
ciao
bli medlem så är ni snäll:
www.gratismode.se/?c=4422

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0