Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


A

Idag är jag på värdelöst humör, fast inte den enda?
På en skala på 1-10 så har 8 stycken varit det av dom jag har pratat med idag..

Aja, har bara varit hemma idag, ingen idé jag träffar någon med det här humöret.
Eller jag var ute en sväng och gick med Pontus och Hampus,
skönt att röra på sig iallafall.
Sen så har jag gjort köttbullar och makaroner för att tänka på lite annat.

Får se om jag åker till Älvkarleby imorgon eller inte?
Kan fan inte bestämma mig, men ska duscha och tänka på saken.
Fast det är ju lite svårt endå, fan! Jag har absolut ingen aning om hur jag ska göra...?

Vi får se hur det blir med det,
ha en fortsatt surig kväll nu och sov så dåligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0