Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


RAS CRICKET - LOVE FOR MY EMPRESS

Ska sova om några timmar, sen sticker ju jag till Sandviken imorgon.
Som ni redan vet, men ni får ha det så bra :)
Så skriver jag någon gång under helgen eller när jag kommer hem.
Alltså på Söndag någon gång. Godnatt i förväg och puss på er :)

Tänkte tipsa om Dove Summer Glow Body Loation -Billig och bra!
Väldigt bra nu under vintern, det är en body lotion med en lätt brun-utan-sol effekt.
Smörj in varje dag för att bygga upp en lätt solbrun hud.
Låt crémen (stavning?) torka helt innan du klär på dig.
Och om du använder den på sommaren, ersätt inte solskyddsfaktor!
För ett jämnt resultat: Ta bort döda hudceller med skrubbhandske/créme.
Det finns både mörkare och ljusare. Själv har jag den mörkare.
På bilden är det den ljusa.
Den är köpt på HM, men finns också i andra affärer.



Jag gillar den, väldigt bra för extra torr hud. Som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0