Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


DÅLIGT UPPDATERANDE

Nu var det länge sen jag skrev något, har inte haft tid och ork helt enkelt.

Men det var roligt hos Moa på fredagen, vart som jag redan sagt.
Vi färgade håret, bastade, körde lite aniktsmasker, kollade på filmer och var lat :)
Skön början på lovet!

Vi vaknade vid halv 10 eller så på lördagen,
gick hem och fixade lite sen åkte vi till stan och handlade lite julklappar =)
Var lite svårt det där, men hittade lite tillslut iallafall.
Åkte vidare till Älvkarleby sen, men vart en massa krångel så fick sitta i Skutskär 2 timmar.
Frös så inihelvete, eftersom jag hade gått på stan sen halv 12 på morgonen med.
Men kom hem vid halv 6, åt lite sen så kollade vi på film och så.
Somnade runt 4 på morgon.

Dagen efter vaknade jag vid 12 eller något.
Åt och sånt, sen åkte adam och jag till konsum.. 2 gånger på raken -.-
Sen slappade jag resten av dagen typ.
Stack ut lite senare med Adam, Mattias och Rickard.
Var ute någon timme, och som vanligt var det ett helvetes snöväder.. Haha.
Sen så kollade vi på Sunes jul resten av natten :)
Somnade vid 3 eller något.

Idag så vaknade jag till och från hela morgonen typ,
men kom upp när Mattias, Rickard och Adam skulle åka.
Åt frukost, och gick och satt mig här.
Nu ska jag duscha alldeles strax, sen åka till Bella.
Åker väl till Bergby efter det antar jag.


Jag fortsätter vända mig om men du finns inte där.
Jag fortsätter leta men finner ingen mening att va här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0