Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


YOU'R UP AND YOU'R DOWN

Kom hem från Moa för för ett tag sen :)
Gick och solade direkt när vi kom dit, var skönt och ligga och slappna av där.
Kändes nästan som sommar när jag låg där och blundade.
Vill att julen och allt ska vara över fort så det blir sommar igen! :D

Sen gick vi till konsum och kollade på hårfärg, sen hem till henne.
Lagade mat då, duktiga som vi är ;) Det vart potatisklyfton och köttbullar, haha!
Men med grillkrydda på det där vart det nice.
Kollade en massa på tv, how i met your mother, 2½ men, singing bee, du är vad du äter osv..
Tog 20.35 bussen hem och gick och satt mig här.

Ska alldeles strax gå och duscha och sen sova.
Har inte speciellt många lektioner imorgon, blir väl 2 so lektioner sen lunch tippar jag på.
Och efter lunchen får vi betygen och får sluta vid 13.20 :)
Härligt för mig som annars slutar 14.50 på fredagar, men tre timmars matte/no i slutet.

Internet slutade funka helt, så nu har det gått några timmar efter jag skrev det där.
Har hunnit duscha och städa rummet, nu ska jag sova alldeles strax.

Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0