Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Onsdag

Ja... Jag har inget alls att skriva, helt tomt i huve.
Har varit i skolan idag till 14:45, sen har jag bara varit hemma.
Får se vad som händer ikväll..

Dagens humör: bra, men det sjönk när jag kom hem
Dagens borde: inte ett skit
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: tights, tunika, midjeskärp
Dagens planer: vet inte..
Dagens vill ha: pengar
Dagens längtan: lovet och helgen!
Dagens beroende: hm, ingenting
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens person: min bror
Dagens kommentar: "det vart ju bra"
Dagens händelse: skolan
Dagens låt: aviation - you were my everything (gammal jag vet)
Dagens vän: linn
Dagens onyttiga: knäck
Dagens dryck: vatten, te
Dagens bästa: inget
Dagens lunch: hårdmacka
Dagens sötaste: ingen


I helgen ska jag till denna underbara saknade vän





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0