Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Jag vill ha jul, nu!

Hej.
Its the same shit idag, har ingenting speciellt att skriva.
Dagen började ju med skola 10:50 ungefär, svenska var det då.
Sen lunch, engelska och svengelska.
Sen så på projekttiden gick jag och jobbade lite matte/svengelska, en timme ungefär.
Efter det gick jag och dansade och så, i en och en halv timme :)
Åt direkt när jag kom hem, fösta gången jag åt på hela dagen faktiskt..
Gick hur jävla bra som helst i skolan idag, kände att jag verkligen jobbade på..
Men det behövs ju nu med så ;D

Ångrade mig alldeles nyss, åker til Bräcke istället för Sandviken.
Det var verkligen ett hårt val, men ska till Sandviken nästa helg istället,
inte så ofta man kan åka till Bräcke ju, ligger ca. 35 mil härifrån så..
Pappa ringde nyss till Andreas, så har jag ledigt hela dagen imorgon.
Hur skönt som helst måste jag säga :)
Vill ju till Carro med, saknar henne hur mycket som helst, men får vänta en vecka till.
massa snö och allt det där är det säkert där med.
Det var det förra året iallafall, men är nog det i år med :)
Idag är det bara 20 dagar kvar till julen, tiden går snabbt..
Hinner knappt med själv ju :)

Men hörrni, nu ska jag packa och så till imorgon,
skriver väl antagligen under resan dit och när jag kommer fram :)
Vet inte riktigt om jag hinner med på imorgon på morgon. Men det märker ni.

A.


Vart ju lite skrivet nu iallafall. När jag kom igång lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0