Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


ONÖDIGT INLÄGG, JAPP

Åh.. Jag är fortfarande inte klar, lite förvånad över att det tar så lång tid.
Har en massa kläder kvar från garderoben som jag har rivit ut.
Också har jag packnigen kvar..
Kan ju inte packa ner allt eftersom jag måste använda en del imorgon, typ smink och så.
Så det får jag ta i en väska med till skolan, så får pappa ta kläderna och sånt till mig :D
Och jag är så jävla trött på all musik som jag har haft på hela dagen, vill ha lite nya låtar att lyssna på.
Tips på några låtar? Står helt still i mitt huvud just nu.

Mm..  Därför har jag typ inget mer att skriva.
Men vill ju skriva eftersom jag säkert inte kommer hinna med att skriva så mycket i helgen.
Jag kommer iallafall att ha det bäst, de tycker jag ni också ska ha :)

Hoppas på att snön ligger kvar nu då, och inte smälter bort like always!
Sen efter jullovet får den gärna försvinna, haha..
Bara under jul och nyår man vill ha snö, sen annars? Nej fyfan.

Nu ska jag fortsätta med packning och allt det där.



People change,
things go wrong,
shit happens,
lifes go on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0