Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Turn around

Jag ser det snöar, jag ser det snöar! Så roligt hurra, lalala typ.
Sitter faktiskt och kollar ut genom fönstret, på all snö som faller ner :)
Jag gillar inte snö så mycket.
Fast nu börjar det närma sig jul, så då får det komma hur mycket som helst för mig.

Har egentligen idrott i Norrsundet just nu,
men jag vaknade fem minuter innan bussen och går,
och har dessutom inget busskort satt börjar vid 10.50 tror jag, skönt endå.
Kommer hem vid 16:00 idag, blir massa hårdträning nu kan jag lova.
Måste ju vara redo till vecka 4 vafan ;)  Men jag ska nog klara det, hoppas det iallafall!

Nu ska jag forsätta göra mig iordning, sen ska jag börja städa rummet :)
För nu när jag endå har massa tid, kan jag ju utnyttja den med.

Jag har börjat lyssnar på den här låten igen med,
den väcker så många minnen sen Carro bodde i hamrånge, gick väl i 2:an eller så då :)


Tråkig video jag vet, men det fanns inga andra bra..


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0