Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT

Sitter och lyssnar på lars winnerbäck nu, så bra!
Seg dag idag, varit hemma bara, kollat på film och vart på ica en sväng.
Nu mår jag bara illa, haha. Och jag är så sjukt trött!
Ska nog lägga mig i sängen och kolla på en film eller något sånt.

Skola imorgon, känner inte alls för det nu..
Vill bara ligga hemma under täcket och slippa tänka överhuvudtaget.
Skönt att vi slutar på Fredag, det är efterlängtat!

Kläder: tights, linne, kofta
Smink: foundation, rouge, puder & mascara
Frisyr: utsläppt
Låt: lars winnerbäck - du gamla fria nord - den påminner om förr!
Vill:
Borde: sova
Mat: korv och sagetti, men eftersom de var jag som gjorde det var de inge gott
Köp: winegum (dåligt gjort!)
Humör:  sådär
Roligaste: nothing
Tråkigaste: mycket

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0