Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TORSDAG

Tjena allihopa!
Jag skrev ju igår att jag kommer hem sent, men så blev det inte.
Slutade 13.40 idag, great!
Började ju 08:00 med.. Men när vi kom till skolan så skulle vi inte börja förän halv endå.
Aja, hjälpte till på 2:ornas idrott iallafall, gick väldigt bra.
Dom var absolut inte så dryg som jag trodde dom skulle vara.
Sen så hjälpte vi till på deras lektion med, och gud så söt dom är småskitarna.
Blir väl så att vi fortsätter vara med på internpraoen efter jul med!
Om vi inte hittar på något roligare :)

Sen hade vi Engelska, kollade klart på Iron man.
Jag är inte den som brukar gilla såna filmer, men den var faktiskt bra.
Ett litet tips, lite halvbra film om man har tråkigt någon gång.

Därefter var det Svenska 30 minuter, men det var bara en genomgång av olika stuffs.
Och sen Sve/Eng som vi fick sluta tidigare på, därför jag kom hem så tidigt :D

Ska ta tag i städningen idag med. Både rummet och garderoben.
Inte något jag gillar speciellt mycket, men det måste ju göras så någon gång.
Och jag har fortfarande inte bakat pepparkakor och sånt! Hinner ju inte alls.
Ska tillbringa helgen i Sandviken så det blir ju inte då heller, men nästa vecka måste jag göra det.
Bara jag som gillar sånt i den här familjen ju :)  Haha..

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0