Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Tisdag kväll

Ja hej.. Eller något sånt.
Hatar att när man ska börja skriva, vet liksom inte hur man ska börja.
Det är lika svårt som det här med rubriker. Men kommer alltid på något ;)
Har varit hos Linn hela kvällen, vi gjorde hemprov i matte.
Måste säga att det gick mycket bättre och fortare när vi gjorde det tillsammans,
än när jag gjorde det själv igår. Tror nog det blir alla rätt :D
Hoppas det iallafall, men godkänt kommer jag nog få.
Satt och pratade en hel del om gamla tider med..
Och ja, ojoj vad jag har gjort bort mig mycket under så kort tid.
Var ju nästan någonting varenda dag, men det är inget jag vill ta upp här precis :)
Haha, men det är ju saker man skrattar åt nu, som man skämdes för då.
Fast det är en del jag fortfarande skäms över, även om det är lite mer än ett år sen.

Nu ska jag duscha sen så ska jag sova.
Börjar klockan 09:00 imorgon med, en halvtimme senare :)
Ja en halvtimme extra för mig är ganska behövande.
Godnatt och sov så gott, det ska jag göra i min nya säng iallafall ;D

Och juste!
Är en MASSA krångel nu, vet inte om det Ras cricket blir eller inte :((
Åh gud, jag vill verkligen! Hoppas allting löser sig, annars är det tredje
gången det skiter sig nu..
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas! Snart är det försent med biljetter med..
Håll tummarna på att det blir bra för mig :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0