Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Streetdance

Ska antagligen börja träna streetdance på uddans.
Känns lite roligt att prova på något, eftersom jag väligt länge har velat.
Men inte vågat, feg som jag är..
Imorgon ska pappa ringa och anmäla mig,
men om jag inte kommer in i kursen jag vill så skippar jag allt.
Vägrar börja dansa där jag inte ens vet vad någon heter så.
Jag hoppas det kommer gå bra och så, det är ju faktiskt meningen att man ska lära sig.

En uppvisning av uddans, erkänn att det ser rätt nice ut? ;)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Det är skit coolt med streetdance , jag skulle vilja börja dansa de men känns som att jag har blivit för gammal :(

2008-12-19 @ 17:22:07
URL: http://mikaelaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0