Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


SÖNDAG

Har inte blivit så mycket skrivet idag, har inte haft tid/ork.
Vaknade vid 11.00 pga näsblod, hatar verkligen det! Jag som ville sova länge, men nej..
Så fick springa in och fixa det, sen så vart jag pigg, så ingen idé att lägga sig igen.
Åt frukost sen gick jag ut och la mig i Adams soffa en timme eller så,
bara slappade och kollade på när han satt vid datorn.
Sen stack han och jag satt mig vid datorn ca en halvtimme.
Så gick jag och duschade, så vart klockan ca 17.30 när jag var färdig fixad och så.
Gick och mötte Linn i kylan, sen gick vi till bk.
Och sen vidare hem till mig, satt och pratade och så bara, trevligt :))
Träffar ju inte henne så ofta, och det är synd tycker jag.
Eller jo, vi träffas ju i skolan varje dag, men på fritiden så blir det aldrig.
Men ska försöka få lite ändring på det tycker jag :)  Jag älskar dig gumman.
Gick en bit med henne hem sen, och det var verkligen iskallt >.<
Mina händer va röd/lila när jag kom in, och då är det kallt, riktigt kallt!
Men även fast jag frös så mycket så tog jag upp glass och satt mig här och käkade det.
Och nu sitter jag fortfarande här, var väl 20 minuter sen eller något jag kom hem.

OM 50 MINUTER ÄR JAG 14 ÅR!
GRATTIS TILL MIG SJÄLV VAFAN ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig vännen!



lovar att de ska bli mer :)

2008-12-29 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0