Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


SLARVIG

Är helt slut, och har ont i fötterna idag igen, gått mycket på sista tiden.. Med fel skor :p
Tog som sagt 11.10 bussen till stan, fast den var försenad så den kom 11.20 ungefär.
Bussen var ju proppfull så fick sitta brevid en icke så söt gubbe, men men.
Gick och mötte Carro iallafall, sen så gick vi på stan och handla lite och så.
Var en massa folk där, men orkade inte bry mig så mycket om det.
Köpte ett par jeans 249 kr på gina tricot, en tunika 149 kr på gina tricot,
en tjocktröja 198 kr på hm, och en mössa 80 kr på indiska.
Men nu är det ju så att jag är så osmart och virrig
så jag kom hem med en kasse som var Carros (och hon har min).
Och kassen med mössan försvann totalt, duktigt.

Aja, så är det ibland.
Nu kommer inte jag kunna gå på ett tag, men thats it.
Får se vad jag hittar på ikväll.

Kommentarer
Postat av: hannah

sv: blä nä fan va ful den är nu! blir nästan lite ledsen för ja har kääämpat sååå mycket. men nä, lite ändringar till iaf så får vi se om ja blir nöjd :P

2008-12-28 @ 16:03:19
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0