Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


RUUUBRIK

Men jippi.
Börjar ju skolan klockan 08:00 imorgon, undrar hur f*n jag ska lyckas ta mig ur sängen?
När jag aldrig kommer upp annars, när jag börjar senare.
Aja, får se hur jag gör det. Ingen hemma som kan väcka mig heller.
Alarm på telefon funkar inte alls, det enda som funkar är ju när folk ringer.
För jag blir pigg utav att prata, så går jag upp automatiskt.
Nu när jag har så skön säng med,
då vill man ju bara ligga kvar under täcket där det är varmt och skönt.

Linn och jag ska ju leda en lektion med 2orna imorgon,
därför vi börjar 08:00 imorgon, och 09:00 idag.
Vi ska ju egentligen göra det varrannan torsdag, men hitills har vi inte gjort det.
Det har kommit annat imellan, så det här blir första gången.
Men vi har en bok som vi har skrivit upp allt vi ska göra i ;)
Lite förberedd lär man ju vara... Right?

Kommer hem sent imorgon, så blir väl inte så värst mycket skrivet.
Kanske någonting under dagen i skolan, men vet inte riktigt när jag kommer hem.
Vi får se, jag har ju skrivit en hel del idag tycker jag.
Det känns så iallafall, men ni har lite att läsa :)

Har fortfarande inte städat garderoben... Blir väl inte av alls.
Gör det imorgon, om jag orkar.. Men förmodligen inte.
Skriver väl inget mer ikväll.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0