Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


LET IT BE

Jag behöver lite tips på låtar, så är det bara.. Har varit tomt i mitt huvud länge nu.
Kommer inte på en enda bra låt, det är rätt segt.

Dagen har gått fort, har kokat spagetti, sen ätit bara.
Fortfarande sådär trött som jag var igår, ska nog lägga mig tidigt ikväll.
Men ska ju träffa Moa med, vet inte vad vi ska göra.
Ringde nyss men då stog hon och hållde på att betala.
Så hon hör väl av sig snart.

Dom senaste dagarna har det inte blivit mycket inlägg,
bara korta tråkiga med några rader, lite småtråkigt tycker jag.
Men är ju som sagt tom i huve.. Så ni får stå ut några dagar tills jag är lite piggare.
Har nog aldrig varit såhär trött flera dagar irad förr.

Aja, nu ska jag avsluta det här.
Har inget att skriva så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0