Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


LATAMANDA

Nu sitter jag här igen och skriver..
Fast helt ärligt har jag suttit vid datorn hela tiden sen jag skrev sist :p
Jag är lat idag, thats it.

När jag satt och läste hannahs blogg tidigare idag, hennes inlägg om 2008
så kom jag och tänka på så fort det här året har gått, men endå samtidigt så sakta..
Det här är nog endå det bästa året jag varit med om, både bra och dåliga saker har hänt.
Men det är så livet är, och det får man leva med :)

Men jag har faktiskt två saker till att se fram emot innan det nya året kommer.
Födelsedagen och Nyårsafton, då jag äntligen får träffa Carro igen :)
Hoppas på att 2009 blir ännu bättre än året som är.
Har ju redan planer för sommaren, som kommer slå allt! ;D

Väntar fortfarande på Moa, som nu duschar..
Hon är nog den segaste människa jag känner, helt seriöst.
Haha, ta inte illa upp gumman :)
Sen sover säkert jag där, fast det vet ju inte hon än.
Men det är ju så det brukar vara, så förvånar mig inte om det blir så.
Sen hade jag även tänkt få med henne till stan imorgon.

Aja, skriver nog inte något mer fören imorgon, men man vet aldrig.
Ha en bra kväll nu!

Btw, så vill jag bara skriva grattis till min syster som fyller år idag.
17 år tror jag? (a) det blir inte så ofta att vi träffas, jag vet inte varför :s
Funderar på att åka och hälsa på henne snart, hon bor ju faktiskt i Gävle bara.
Men träffades sist i måndags då vi åkte till Valbo och leta julklappar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0