Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


JAG VILL HA, MER JUL.

Jag vill ha mer jul,
ge mig mer jul
Tusen stjärnor som tindrar
Glitter så långt jag ser.
Av juleljus som glimmar vill jag ha mer.
Så ge mig trettio grader kallt,
tomtar överrallt och en skog av gröna granar-
Jag vill ha snötyngda hus, tusentals ljus.

Bara 14 dagar kvar nu, och 19 till mig födelsedag. Ser fram emot det riktigt mycket, haha :D
Känner mig som en åttaåring som sitter och väntar på tomten ungefär.
Har precis ätit gröt med, så gott. 
Nu fattas bara knäck, pepparkakor osv..
7 dagar kvar i skolan med, så skönt att vara ledig sen.
Så jäkla skoltrött nu, vill bara strunta i precis allt just nu.
 
Funderar på om jag ska ta och städa garderoben.
Det behövs riktigt mycket, men får se om jag orkar eller inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0