Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Hey ya

Tjena.
Vart som sagt knappt något skrivet igår, men gjorde en del annat.
Gick lite bättre med pluggandet igår efter att jag fått i mig lite mat :)
Jobbade matte i ca en timme och började med mitt hemprov.
Det var inte absolut inte så lätt som jag trodde, men men.
Ska fortsätta på det ikväll med Linn, tillsammans så klarar vi det nog great! :D

Pappa kom hem med två stycken nya sängar igår med,
såna här som man sätter ihop så det blir en dubbelsäng! :D
Har alltid velat haft en, och nu har jag en! :D 1.90 bred, så den ni ;)
Men har bara satt upp ena, fattades ben till den andra. Men det fixar vi idag.

Nu har jag varit hemma ungefär en timme eller så.
Vet inte riktigt vad jag ska göra innan jag ska göra det där med Linn.
Sugen på att baka pepparkakor och så, måste ju göras någon gång det med.
Vi får se hur det blir.

A.


Danmark<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0