Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Hemma

Är hemma i Bergby nu. Eller jag har varit det många timmar.
Har ätit, duschat och bara suttit här. Jag har packat upp med.
Sen har jag inte hunnit med så mycket mer.
Eller hunnit har jag väl, men orkat har jag inte.
Alla kläder och sånt som jag har packat upp ligger fortfarande över hela sängen.
Måste väl ta reda på det innan jag går och lägger mig. Om ett litet tag alltså.
Men jag kan ju också fortsätta min lathet och ta reda på det imorgon. Så blir det nog ;)

Kom på idag att Carro och jag inte har köpt biljetter tills på fredag också.
Det måste ju göras så fort som möjligt, eftersom sånt där alltid tar slut så fort.
Men nu är det ju så att dom bara säljer biljetter på:

JC på Kupolen Borlänge
Curb en skateaffär Falun
Handelshuset i något ställe som heter Säter.

Borlänge ligger ungefär 16 mil härifrån, så det blir väl Falun.
Carros mamma och Rolle skulle väl antagligen åka dit, om jag uppfattade rätt.
Hoppas det blir imorgon eller på Tisdag. Rolle skulle ringa dit och höra om man kunde boka biljetter.
Det skulle vara hur bra som helst, för dom som bor lite längre bort :)
 

Om ni är intreserade att åka dit så kan ni få lite information:

Den 12/12 är det välgörenhetskonsert på Cozmoz i Borlänge.

Det är artister som Prop Dylan, Ras Cricket, Daddy Boastin,

An2n och Söder, Puma och KMK, B-Fellows och streetdansare.

Insläppet 19.30 och musiken börjar ca 20.00.

Biljetter kostar 70kr och ni vet vart dom säljs.

Jag åker dit bara för att få se Ras cricket, men det kan vara roligt att kika på flera.

Men nu ska jag sova, så godnatt!

A.


Kommentarer
Postat av: hannah

jag har vart på cozmoz :D

2008-12-08 @ 11:52:28
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0