Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


HELGEN

Skriver lite kortfattat av helgen, har inte så stor lust att skriva nu.
Men men, den har varit great. Saknar henne redan!


På fredagen kom jag till Sandviken ca. fem eller något sånt.
Jag, Carro och Marcus gick direkt ut. Gick pch hyrde två filmer.
Barnhemmet och Street Kings, båda två var bra :)
Barnhemmet tycker jag ni borde se :D en skräckfilm.
Sen så letade vi reda på en pizzeria, hittade en ganska snabbt.
Så åt vi och sen gick vi tillbaka till Bruket, kollade på filmerna osv :)
Klockan var väl halv 2 eller så när vi somnade, har ingen aning faktiskt.
Myspys kväll.

Vaknade typ 12 eller något av att sötis filippa (stavning?) kom och väckte oss.
Åt frukost och så, fixade till oss sen packade jag ihop mina stuffs så gick vi till hennes pappa.
Fick himla ont i axeln av väskan med, så tung!
Sen när vi kom dit satt vi lite vid datorn och så, jag checkade in hennes nya place med såklart.
Men tröttnade efter ett tag så vi gick till Coop och köpte hårfärg och så.
Sen så tillbringade vi hela kvällen med att färga hår, färga hår och färga ännu mera hår ;)
Carro vart en riktigt pippi långtstrump med flätorna och allt.  Haha!
Sen så käkade vi aga hamburgare, åååh så gott! :D
Det var länge sen för mig, så äntligen säger jag bara.
Efter ett tag gick vi och la oss, pratade en stund sen så slockande vi vid 2-3 nånting :)

På söndagen gick vi upp vid ett, duschade och gjorde oss iordning ;D sen kom Marcus.
Var hos Carro ett tag :) Sen packade jag ihop mina grejer igen.
Så gick vi till bruket, sen enen och köpte hårfärg.
Jag färgade på Carro och hon på Marcus.
Så följde dom med mig till bussen som gick 19:30. Sen tog jag 20:10 bussen från Gävle.
Kollade på lite wallander och så på kvällen bara, sen sov jag.

Idag har jag bara varit i skolan, varit hemma, lagat mat, kollat på film.
Och ska väl hitta på något med Moa snart.

Min mobilkamera är värdelös, jag vet.

haha carro är så söt.





carrobaby sköljer ur färgen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0