Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Hata matte

Går ju inte så värst bra det här pluggandet, har gjort ca 1½ uppgift.
Sitter och lyssnar på Ras cricket nu och är hungrig.
Ska äta alldeles strax tror jag, sen måste jag verkligen försöka plugga lite.

Humör: Riktigt bra
Problem: Ingenting alls
Kläder: Tights, linne, längre kofta
Plus: Massor
Minus: Snön försvinner
Frisyr: Utsläppt
Låt: Alla ras cricket låtar<3
Händelse: Skolan, sen har jag bara varit hemma
Planer: Plugga som satan
Dagens drog: Ras cricket
Dagens måste: Plugga matte
Saknad: Carro
Önskan idag: Pengar
Ser fram emot: Det vet ni ;)

Jag vill ha nästa sommar, när jag ska till Kroatien.


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0