Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


GOTT NYTT ÅR

Har varit med Carro ett par dagar nu, därför jag inte skrivit speciellt mycket.
Men jag hade en bra fördelsedag med  tårta och sånt, fick pengar, örhängen, smink osv..
Lyckad dag =)

Sen har vi bara varit på stan om dagarna och sånt,
sen kollat på filmer och haft det mys :)
Just nu gör sig Carro iordning och jag ska strax föna håret.
Vi vet inte än vad vi ska göra ikväll, men det märker vi väl :D
Blir nog en bra nyårsafton skulle jag tro.
Det kommer en del folk hit om ett tag också, typ 6 stycken tror jag.

Imorgon tar vi 13.10 bussen till stan sen åker vi vidare till Sandviken.
Skriver mer senare! :)


Grattis till Malin också, som fyller 20 år idag! :D


Kommentarer
Postat av: molle

gullig som skrev om mig hääär :DD de är finfint med mig med :D hade ni kul på nyårsafton?! :D pusss

2009-01-03 @ 00:34:41
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0