Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


FREDAG

Haha jag visste inte ens att det var fredag idag, dum som jag är :p
Varit i Valbo hela dagen med Carro iallafall, grymt mycket folk.
Fick stå i kö hur länge som helst, Gina tricot var det nog mest folk i.
Fast det förvånar mig inte ^^  Hittade iallafall en tröja, ett linne och ett par nya tights.
Ska in till stan imorgon med och träffa Carro, vi ska handla lite sen åker vi hem hit till Bergby :)
Sen så stannar väl hon här ett tag, säkert fram till nyår ;D
Nu har jag jävligt ont i hälarna, blir så av dom där skorna.

Sov hos Moa igår, som alltid :)
Kollade på film och så, alltid lika trevligt ^^
Nu ska jag äta någonting snart, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0