Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Forever young

Måndag idag, och det betyder att man måste upp tidigt och till skolan.
Inte det bästa som finns precis, men jag överlever väl :)

December börjar nästan bli en favorit månad.
Händer så mycket roligt i år.
12/12 - Konserten i Borlänge
24/12 - Julafton, men det visste väl ingen? :D
29/12 - Födelsedag
31/12 - Nyårs afton
Sen någon gång snart så ska jag och Carro åka Eckerölinjen med.
Biljetter och allting är klart :) MYS!

Idag kommer det nog inte bli speciellt mycket skrivet antar jag.
Ska plugga Matte hela dagen/kvällen. Ska nämligen göra prov imorgon.
Och jag är ju bara på 13 och jag måste göra till uppgift 47.
Sen så måste jag göra ungefär lika många på en annan kurs, för att klara G.
Vet redan att det kommer gå åt helvete. Jag gör ett försök iallafall.

Snön på vägen till Bräcke, värdelös kvalité. Satt i bilen och hade mobilkamera.


Och en lite annorlunda bild på mig än vad jag brukar ha :) haha.


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0