Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


EN TRÖTT AMANDA

Jag är trött, men kan inte sova alls.
Jag mår illa, är uttråkad och vet inte alls vad jag ska göra.
Adam spelar cs, och jag ligger i soffan fortfarande, som jag även gjorde för tre och en halv timme sen :p
Har inte haft ork att tvätta av mig sminket - men vet att jag måste.
Jag kommer inte orka gå in heller, så kommer somna med det inatt.
Vilket betyder finnar imorgon, men det får man leva med ibland.

Nu vill jag tatuera mig, och pierca mig.
Har bestämt mig för sidan på underläppen nu, och inte över.

Nu struntar jag i vad det här vart för inlägg,
lite konstigt och annorlunda mot vad det brukar vara märkte jag när jag läste igenom det.
Men så kan det va, jag är som sagt trött och skrev bara vad jag kände för.

Snart fyller jag år också, hoppas på en kamera!
Så pappa, om du läser det här, som du säkert gör, ge mig en kamera!
Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0