Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


DAGENS

Kläder: två par svarta tights, en lite längre marinblå t-shirt, svart kofta.
Smink: bara mascara, svider i ansiktet om jag försöker ha på något annat.
Frisyr: utsläppt som alltid i skolan, har aldrig uppsatt har jag kommit på, bara efter skolan..
Bild:  Udden på Skagen i Danmark, bara för att jag vill ha sommaren tillbaka.


Låt: katy perry - hot 'n cold
  

Vill ha: julafton, födelsedag, nyår, sommarlov, pengar
Göromål: lyssnar på musik och gör aboslut ingenting
Läsning: bloggar
Borde: ingenting tycker jag
Mat: torr kyckling, äcklig ris med sås som smakade vatten
Köp: inget alls, men senare hårfärg och sånt
Humör: det är bra, brukar alltid bli på dåligt humör när jag kommer hem,
men det försvann efter ca tio minuter idag,
nog bara för att det är lov och så, då kan man ju inte vara annat än glad.
Roligaste: JULLOV!
Tråkigaste: nothiing

Kommentarer
Postat av: Mikkis

vad fin din blogg har blivit :) :)

2008-12-19 @ 17:17:24
URL: http://mikaelaostergren.blogg.se/
Postat av: molle

God Jul på dig med tjejen :) allt bra med dig?

Nice blogg :)Jasså ,gilla du den filmen? Hehe , jag tyckte den var så frustrerande så jag blev bara arg och äcklad ;P hehe. Ta hand om dig tjejen! PUSS!

2008-12-21 @ 17:57:22
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0