Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Åh!

Har packat en del nu, men Emma kom hit så har umgåts med henne en stund :)
Så ska fortsätta packa nu snart, men först ska jag berätta en sak  ;D

Jag längtar så otroligt mycket till den 12 december. Alltså om en vecka ungefär.
Då ska jag på Ras Cricket med Carro!
Om jag inte har berättat det förr så är det typ min "största idol" eller vafan man säger :)
Ska bli så jäkla underbart, både att gå på det och att träffa bästa.
Alltså, det är så svårt att förklara hur mycket jag längtar.
Men ja, jag tror jag kommer dö av glädje när vi väl är där iallafall! ;D
Jag älskar verkligen alla hans låtar, shit jag är så glad! :D
Wieeeeeeeeee =D Det här är det första som kommer hamna i kategorin "minnen" kan jag lova!

Så! Nu har jag berättat det, och nu måste jag återgå till packning.
A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0