Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


13 DAGAR KVAR!

Åh, nu är jag helt slut.. Haha.
Har iofs bara städat rummet, men so what? Jag är trött endå.
Mitt rum är ju väldigt stort för er som inte visste det.

Snart blir det någon meter mindre, pappa ska bygga en till vägg.
Ganska skönt, använder ju inte den sista biten av rummet, förutom att garderoben står där.
Blir nya tapeter och sånt där med, längtar :)
Trött på färgen jag har nu, typ målat i en ljusbeige färg..
Blir lite nya saker här inne sen med, och en del ska bort.  Blir nog bra tillslut ;)

Nu börjar jag bli hungrig med, ska väl äta något om ett tag.
Sen så ska jag fortsätta med mitt slitsamma arbete.
Garderoben är ju kvar.. Haha fick faktiskt lust att städa den.
Allt är bara inslängt, hittar ju nada.

Jag ska packa ikväll med, så sticker jag direkt efter skolan imorgon.
15:15 bussen till stan, sen möter jag upp pappa som har mina saker och sånt.
Så jag slipper släpa med mig det till skolan ;) så tar jag väl tåg/buss till Sandviken.
Eller så kanske pappa är så snäll så han skjutsar mig.
Får se hur det blir, huvudsaken jag kommer dit :)

Kommentarer
Postat av: hannah

den var härlig som fan filmen :D

2008-12-11 @ 18:35:29
URL: http://haniypaniy.blogg.se/
Postat av: hannah

sv: haha taaaaack :D

2008-12-11 @ 19:16:55
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0