Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


26/8 tisdag.

Hallå, tänkte bara skriva lite om dagen och så..
Började med skolan klockan 08.30 som sen slutade klockan 14.40.
Egentligen skulle vi ha slutat 15.00 men eftersom vi har så tur så fick vi gå 20 minuter tidigare.
När jag kom hem satt jag mig vid datorn en stund, innan jag bytte om,
skulle nämligen ut och jogga med Emma :)
Först cyklade jag och mötte henne i Åbyn, sen lämnade i cyklarna här hos mig.
Vi gick upp till Heden, sen tog vi spåret som var 1 mil, när vi hade joggat/gått fort hela spåret,
tog vi en till liten vända på 2 km, sen vart det hem och käka och ta en dusch.
Är otroligt trött nu iallafall, och har ont i benen, men ska ut och jogga imorgon igen!
Blir nog ett snabb inlägg imorgon kväll också.

pappa fiskar i Norge förra året, fast omgjord. (klicka på bilden för att se större)


ha det bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0