Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Som man brukar säga, borta bra men hemma bäst! :)

Åkte ifrån Bräcke runt 07:30, tror jag iallafall? 
Men vi stannade iallafall vid Bollnäs och hämtade nya husagnen,
och efter det åt vi på sibylla :) När vi kom hem packade jag ur mina saker, sen duschade/käkade sen satt mig här.
Ska nog träffa Linn ikväll, får se hur det blir

Imorgon ska jag iallafall till Caroline i Sandviken och stanna där tills på söndagen :)
Sen på Måndag blir det tillbaka till skolan, och jag som gått och trott att vi började den 20de?
Så fick jag höra av Louise att vi börjar den 18de, så då är det 3 dagar mindre än jag trodde kvar :o
Jag ska iallafall gå i A-klassen den första terminen, sen får vi se hur det gick och sådär, kanske blir B sen igen.

Bilderna från sommaren kommer när jag har lämnat in rullen till kameran,
eftersom det är system och inte digital så finns det ingen USB sladd ^^
Det kommer också komma bilder från pappa & Berits kamera, men dom ligger på en annan dator :)

Nu ska jag ta och försöka få tag på Linn igen,
hejs så länge.




Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: hihi :) kul att någon är nyfiken..

2008-08-14 @ 14:44:17
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0